Dostęp do tego artykułu jest płatny.
Zapraszamy do zakupu!
Po dokonaniu zakupu artykuł w postaci pliku PDF prześlemy bezpośrednio pod twój adres e-mail.
Organisation of work in periodontal practice. Part III. Patient care
W organizowaniu pracy w gabinecie periodontologicznym należy uwzględnić jakość wykonywanych w nim usług i zadbać o komfort pacjenta podczas kolejnych wizyt kontrolnych.
Kwestia obsługi pacjenta w specjalistycznej praktyce periodontologicznej powinna zostać skrupulatnie opracowana przez cały zespół stomatologiczny, tak aby jakość świadczonych przez nią usług była profesjonalna, a pacjent pozostawał pod stałą opieką personelu medycznego podczas całego pobytu w gabinecie.
Zabiegi profilaktyczno-lecznicze zarówno w gabinecie periodontologii, jak i profilaktycznym powinny być wykonywane zgodnie z obecnymi standardami w zakresie ergonomii pracy. System odpowiednio wcześniej przygotowanych ulotek czy recept pozwala na objaśnienie pacjentowi zawartych w nich informacji, a także udziela odpowiedzi na pojawiające się pytania związane z ustalonym planem leczenia czy jednostką chorobową.
Staranne zaplanowanie obsługi pacjenta w gabinecie periodontologicznym zależy w dużej mierze od jego organizacji pracy.
In organising the work in the periodontal office it is necessary to take into account the quality of service that is carried out there and to care for the patient’s comfort during subsequent control visits. The question of patient care in specialist periodontal practice should be scrupulously worked out by the entire dental team in such a way that the quality of service be professional and that the patient remains under the care of the dental personnel during his entire stay in the dental office. Prophylactic-treatment procedures, both in the periodontal office as in the prophylaxis area, should be carried out in accordance with contemporary standards in the field of ergonomics. The system of previously prepared leaflets or prescriptions allows for the patient to receive explanations regarding the enclosed information and to receive answers to frequently asked questions regarding the established treatment plan or disease entity. Careful planning of patient care in the periodontal office depends largely on its work organisation.